לשון הרע בשיחת טלפון על ידי נציג מכירות (אני מדבר בשם ידידה שלי שפנתה אלי ולא יודעת מה לעשות אחרי שעברה השפלה בטלפון, הצעתי לעזור לה כי היא בן אדם טוב למרות שאין לי ידע במשפטים אבל כן יש לי חוש צדק ואני מקווה שמערכת המשפט בישראל מספיק בריאה כדי להתמודד עם בעיה זו ולהעניש את מי שצריך).
אז ככה: השארתי פרטים בדף נחיתה של חברה מסוימת שעוסקת בהתפתחות אישית, קיבלתי שיחת טלפון מנציג מכירות (שמסתבר אחרי זה שהוא הבעלים של החברה), בשיחה הוא זלזל בי ופגע בי.
שאלות:
1)האם יש כאן עילה לתביעה, אני מאוד פגוע מהשיחה והמילים הקשות שהוא אמר עלי.
2) אני גם רוצה לפרסם את השיחה ברשת כדי שעוד אנשים יראו מה עברתי כדי שהם יזהרו לא להשאיר פרטים לעסק הזה.
המילים הקשות שנאמרו בשיחה:
"מה לא רלוונטי? כמו התוצאות שלך בחיים"
"בגלל זה את גם מפחדת להתקדם"
"עושה מעצמך צחוק"
"את יכולה להישאר לוזרית"
"את בן אדם שאוהב קל"
"כמה את מרוויחה בכלל"
"את בטח מרוויחה פחות מ-5000 שקל"
"לפי הקול שלך את לוזרית"
"חמוד תקראי לחברים שלך או לכלב שלך"
טון הדיבור בהקלטה מרתיח את השופט הכי אדיש, יש לי את ההקלטה.
מה אפשר לעשות?
לשיחה, ולא בגלל שאתה פירסמת אליו. כלומר, צריך להוכיח שהיה נמען חיצוני לדברים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר