קניתי מוצר בהזמנה אישית, הגיע באיכות ירודה ושונה ממה שאמור להיות. התקשרתי להתלונן, נפנפו אותי ולא התייחסו. אפילו לא הראו נכונות לבוא לקראת הלקוח או להתעניין בלבדוק מה לא תקין. הושארו 2 פניות בפייסבוק בבקשה שיחזרו - לא חזרו אליי. השארתי ביקורת בגוגל, עניינית. הם שלחו לי מייל איום והפחדה - השתקה כדי שאוריד את התביעה אחרת יחלו בהליכים משפטיים נגדי בגין פגיעה לשון הרע.
אני יכולה בקלות להוריד את התגובה, אבל הבנתי שכך הם נוהגים כלפי כל מי שמגיב להם דברים לא טובים. עסק לא אמור להתנהל ככה, עסק אמור לבדוק מול הלקוח למה לא היה מרוצה, ולעשות הכל כדי שהלקוח יצא מסופק. אבל אותם לא מעניין.
רציתי לדעת אם יש לו עילה לתבוע אותי. ויותר מזה, אם כל אחד יכול בכזה קלות לשלוח לי מכתב השתקה ואיום? אגב יש לי הקלטת שיחות איתם וגם תמונות של המוצר ושל התגובה שכתבתי עליהם.
לענות עליהן מרחוק. את צריכה לפנות להפגש עם עו"ד כדי שיבדוק ויגיב.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר