שלום, אשמח באופן דחוף לייעוץ ועזרה משפטיים:
הייתי בבנק היום וביקשתי לקבל הלוואה חדשה בתנאים טובים יותר שאני זכאי להם. הנציגה ניסתה בהתחלה להתחמק וסירבה בכלל לדון בנושא בטענה שההלוואה הינה חוץ בנקאית ועלי לדבר עם אותו מועדון שאני זכאי מטעמו להלוואה, לאחר שהוכחתי להם כי ההלוואה אמורה להיעשות מולם היא התרצתה וביקשה החתים אותי מיד. אמרתי לה שאני צריך לחשוב על אופן הפריסה ושיחזרו אליי יום ראשון ואגיד לה כיצד ואיך. ואם היא רוצה אחתום לה כרגע על מה שצריך. אולם היא אמרה שאי אפשר ואם אני לא מחליט עכשיו אז שאחזור ביום ראשון. אמרתי לה שאינני יכול לבוא ביום ראשון כי זו טרחה גדולה עבורי גם היום כשבאתי , ובכלל, למה להגיע פיזית לסניף ? הרי הגעתי היום והיא זיהתה אותי עם תעודת זהות , וגם שבעבר אישרו לי כבר הלוואה בטלפון ללא צורך להגיע לסניף .
אולם היא התעצבנה ואמרה שאי אפשר , למה ? ככה .
אחרי ששאלתי שוב ושוב ושוב היא אמרה שיש הבדל בין הלוואות , שאלתי מה ההבדל ? היא אמרה הריביות.
לא ידעתי אם לצחוק או לכעוס, אמרתי לה וכי זה הבדל ? לא התכוונתי להבדל שמבחינתכם זה לא משתלם לכם , אלא להבדל מנהלי וחוקי !! אולם היא המשיכה להגיד לא ...זה לא ניתן ..זה 2 הלוואות שונות.. מבלי לספק בדל הסבר הגיוני לסירוב שלה לאפשר לי אישור הלוואה סופי בטלפון .
כאשר הבהרתי לה שזה לא לעניין התשובות האלה וכי אני דורש לשמוע סיבה ממשית ועניינית היא אבדה את העשתונות וקראה לבנקאי אחר שגם הוא בתורו עשה מעצמו צחוק וחזר על אותם תשובות הזויות ומכעיסות , ולאחר שהבהרתי גם לו שזה לא מקובל עליי התירוצים האלה הוא החל לצעוק עליי ולאחר כמה רגעים קרא למנהל הסניף . שבירר מה קרה וגם גם הוא בתורו חזר על דברי ההבל הללו. יש הבדל.. מה ההבדל ? "לא יודע" איך ייתכן שאישרתם לי פעם קודמת הלוואה בטלפון ועכשיו לא ? "לא יודע "
וזה נקרא מנהל בנק !
יש לציין כי כל המעמד המביך והמביש הזה התרחש בצעקות מצד הבנקאים כאשר כל הלקוחות מביטים בנו למרבה הבושה !
לאחר שמנהל הסניף ראה שהוא לא יצליח לסובב אותי עם סיפורים ושאני לא אחד שהוא יכול לחפף בתשובות סרק , לאחר דקה או שתיים אמר לי בזה הלשון : אני מבקש שתיקח את הרגליים שלך ותצא מכאן !
הבהרתי לו שאני לא מוותר ורוצה לשמוע תשובה עניינית : למה עליי להגיע פיזית לסניף כאשר בעבר אושרה לי הלוואה בטלפון ? האם זה כדי להתיש אותי או בגלל שההלוואה שאושרה בטלפון הייתה בריביות רצחניות וזה השתלם להם.
הוא ענה לי "אני לא יודע"
אמרתי לו אז תבדוק, בבקשה ...
בשלב זה הוא ממש איבד את העשתונות ונתן הוראה להזמין לי משטרה ! לא פחות ! כאשר כל זה קורה לעיני כל הנוכחים בביזיון נוראי הוא מזמין לי משטרה, ואז שואל את הנציגה למה לוקח להם כל כך הרבה זמן ?
אמרתי לו אתה לא מתבייש ? להזמין לי משטרה על דבר כזה ? אתה לא מסוגל להתמודד עם שאלה פשוטה אז אתה מזמין משטרה ללקוח ?
ואז הוא אמר בקול כאשר כולם שומעים : יש לך היסטוריה בעייתית עם החזרת הלוואות .
אמרתי לו מה אתה אומר דבר כזה בקול בפרהסיה? מה עם חסיון מיידע לקוח? איפה צנעת הפרט ?
למותר לציין שהוא לא הגיב.
לא רציתי בלגאן אז יצאתי מהסניף טרם הגעת המשטרה . אולם אני עדיין נסער ופגוע ורוצה לשאול האם אפשר לתבוע אותו על בזיון כזה שגרם לי שהזמין לי משטרה כי לא ויתרתי ודרשתי תשובה עניינית בנושא הלוואה ונהלי הבנק. כאשר ברור לכל שלא מדובר במצב שהצריך זאת אלא זה היה לצורך הרושם וההשפלה.
דבר שני, האם ניתן לתבוע אותו או את הבנק על זה שגרם לי בושה נוראית , הפר את תנאי הסודיות והפרטיות שלי והוציא עליי שם רע / לשון הרע / הוצאת דיבתי רעה על ידי שצעק בקול "יש לך היסטוריה בעייתית עם החזרת הלוואות "?
אני רוצה לדעת מבחינה משפטית מה אפשר לעשות בנושא ושהם יתנו דין וחשבון ולו על הזלזול והעזות פנים שלהם מול הלקוח "הקטן"
להפגש עם עו"ד כדי שיגיש תביעה מתאימה. לפי שתיארת בוצעו כלפיך מספר פרסומי הוצאת דיבה ולשון הרע. בברכה, משרד עו"ד עודד פרץ לבוביץ
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר