לאחר רכישת שירותים מספק מסוים, לא היינו מרוצים מהשירות.
קיימת תקופה ניסיון של 30 ימים. במידה ולא מרוצים
ניתן להחזיר לבית העסק באופן עצמאי את המוצר או לשלם עלות משלוח.
כאשר ביקשנו להחזיר את המוצר, שתי האפשרויות לא הוצגו בפנינו וכל שנאמר זה מועד שיבואו לקחת. כמובן שמדובר על טעות שלנו שלא הסתכלו על החוזה מראש אך בית עסק שמכבד עצמו יציג את שתי האפשרויות. במקרה הזה, קיבלו החלטה לבד להוציא משלוח ללא ציון העלות.
רק לאחר שהמוצר נלקח, התגלה נושא העלות. תשובת בית העסק הייתה שזה רשום בחוזה. במילים אחרות - בעיה שלנו.
כתגובה, פירסמנו בעמוד הפייסבוק של אותו ספק "שירות לקוחות לוקה בחסר". כחצי שעה לאחר מכן, קיבלנו הודעות בווטסאפ שיש לנו עד הבוקר למחוק את הפוסט או שיתבעו אותנו על סכום המגיע עד 100K, באחריותינו להוכיח שהשירות לקוחות היה לוקה בחסר וממליצים להתייעץ עם עורך דין מכיוון ו"לא אוהבים לפגוע בלקוחות שאין להם את הידע המשפטי" (כלשונם).
בעמוד הביקורות נראה שישנם לקוחות רבים נוספים שקיבלו תגובות דומות. ככל הנראה דובר על שיטת מצליח ועל בית עסק שאם נותנים לו ביקורת שלילית, מאיים בתביעה. מה ניתן לעשות?
מעוה"ד להוציא מכתב תגובה.
בכל ענין אחר ניתן לפנות גם טלפונית.
כל ענין משפטי כרוך בעליויות וייתכן כי חכם וזול יותר יהיה פשוט למחוק..אבל העניין לשיקולכם
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר