שלום רב,
אשמח לייעוץ לגבי בסיס לתביעת לשון הרע.
פניתי לעמותה העוסקת בשירות לאזרח בשל עוולות צרכניות. כיוון שתביעתי לא טופלה על פי הקווים המנחים שהעמותה פרסמה, פניתי מספר פעמים אל העמותה ולבסוף קיבלתי תגובה בלתי הולמת מאחד מנציגיה.
פניתי חזרה אל העמותה בתלונה לגבי התגובה בלתי הולמת של הנציג.
נחשפתי בהמשך למייל פנימי שנשלח ל- 4 מכותבים בעמותה ובו הנציג משמיץ אותי (תוך הצגת הדברים בצורה כוזבת) ואני מסיקה שלאחר מכן שבשל כך גם קברו שם את שתי תלונותיי- התלונה המקורית לגבי בית העסק וגם התלונה שלי לגבי אותו נציג.
אני מעוניינת לדעת אם יש בסיס לתביעת לשון הרע בייחוד מאחר ולשון הרע של אותו נציג פגמה עוד יותר בהליך מתן השירות.
תודה מראש!
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
שהכפשתי את החברה עליה אני מתלוננת (מה שאינו נכון, מעולם לא פרסמתי דבר הנוגע לחברה).
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר