שלום רב,
בעקבות פוסט שפורסם בפייסבוק, בו התלוננה אישה (שאינה מוכרת לי) על התנהלות בית מלון בו שהתה, נכנסתי לדף העסקי של המלון (בו לא שהיתי מעולם) ודירגתי אותו בדירוג הנמוך ביותר (כוכב אחד) וכן הוספתי הערה צינית המביעה את מורת רוחי מהתנהלות המלון (לא השתמע מן ההערה שלי אף במרומז כי שהיתי במלון), למחרת קיבלתי הודעה אישית בפייסבוק ממנהל המלון בזו הלשון:
היי, צהריים טובים ונעים מאוד, שמי XXואני מנכ"ל מלון XX, העלו בפניי שדירגת את עמוד הפייסבוק שלנו בכוכב אחד, דבר שפוגע באמינות שלנו באופן מובהק, בבדיקה מהירה התגלה שעד כה לא נוצרה בינינו כל התקשרות עסקית או אירוח במלון שלנו.
אני מעריך שמיותר מבחינתי לציין את חוק הוצאת דיבה, דבר שיחייב אותך לשלם לא מעט ללא הוכחת נזק מן הצד הנפגע למרות שניתן להוכיח בקלות מרבית את הנזק, כאמור, לאור העובדה שאין ולא הייתה בינינו שום התקשרות עסקית ואין לך שום סיבה אישית לפגוע בנו ואני מבין שבחרת לעשות זאת תוך ניסיון עזרה לחבר/ה ולמפרסמת המקרה ומתוך רצון טוב אני מציע להסיר באופן מידי את הדירוג בעמוד הפייסבוק שלנו. במידה ותבחר שלא לעשות זאת אנו שומרים לעצמו את הזכות המלאה לפעול על פי חוק ודין, דבר שכידוע עלול לגרור עלויות רבות מצדך,
אציין כי אנו לא חושקים או מכוונים להגיע לעימות משפטי בו אנו סמוכים ובטוחים שנזכה אך לא נהסס לשמור על שמנו הטוב בכל האמצעים העומדים לרשותנו, בברכה
לסיכום, על אף שמיהרתי להסיר את הדירוג ואת ההערה (הנושא אינו עקרוני לי עד כדי כך שארצה להסתבך...) אני מעוניינת לדעת האם אכן יש עילה לתביעה, בעקבות הפוסט שפורסם, אנשים רבים מיהרו לתת דירוג נמוך למלון וכולם להבנתי זכו לאותו מכתב מהמנכ"ל.
את בהחלט חשופה לתביעה ורצוי שתפני לייעוץ משפטי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין ירוחם אדלר 053-6249801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר