רכשתי בחנות מוכרת ובאתי להחליף , המנהל לטענתו אמר שהוא צריך לבדוק עם הרשת כי רכשתי שוב יומיים לאחר מכן בחנות אחרת ברשת בגדים נוספים, ציינתי בפניו שאני רוצה להחליף ולהחזיר רק מוצרים שנרכשו במהלך יומיים עסקיים , כמו כן ציינתי שגבו ממני על שמלה מחיר גבוהה ולא שמתי לב ובמחיר הזה אני רוצה להחזיר ואסכים לרכוש אם המחיר מוזל , הוא החל לומר שמה שאני עושה זה גזל לשמו ואני גוזלת את החברה והוא צריך לבדוק ועוד , אמרתי לו שאני מוותרת ומחזירה את המוצר ולא רוכשת , בכל אופן טען שימכור לי תוך אמירות חוזרות על הדברים בפני בפני אנשים נוספים והעובדת הנוספת , אמרתי לו שהוא נותן לי להרגיש לו נעים והוא לטענתו אמר שאני אמורה להרגיש לא נעים ,בקשתי לדבר עם מנהל וציין שהוא המנהל ואף רשם את שמו על הקבלה לבקשתי להתלונן ברשת , בשלב מסויים דיבר על שזה גזל וגניבה וממש התחלתי לבכות ובקשתי להחזיר הכל , לטענתו כברז יכה אותי והוא מתנצל , באותו יום פניתי מספר פעמים בהודעות לחברה , ובטלפונים והודעות והן לא הואילו בטובם לחזור אלי ,
האם יש לי מקום לתבוע ועל מה אני בדיוק צריכה לתבוע ?
תודה
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר