שלום רב. לראשונה מזה 8 שנות עסק לטיפול הוליסטי, הגיעה מטופלת חדשה שקיבלה טיפול 1 ולאחרי כמה ימים דרשה כספה בחזרה. הסיפור קצת ארוך, בקצרה זה היה ניצול מצידה של 7 שעות שבסופן שילמה רק על 1 (בהסכמתי) ובסוף החליטה שרוצה לדרוש כסף זה בחזרה. לא הייתי מוכנה והיא החלה להטריד אותי באמצע היום והלילה בשיחות וסמסים רבים. חסמתי אותה בנייד לאחר שהסברתי לה יפה את מה שסוכם בינינו מראש. למזלי יש לי שיחה זו מוקלטת בנייד. בשיחה הזו היא החליטה להרשם אליי לטיפול. והבהרתי לה מראש שאין החזר כספי וגם שאני לא אשנה את "גורלה" אלא רק אעשה את מיטבי אך אין הבטחה לשום תוצאות.
בסופו של דבר היא פנתה עם תלונה נגדי לחברת האשראי שיחזירו לה כספה אך הם סירבו. ואז היא פנתה למועצה הישראלית לצרכנות עם תלונה נגדי שהטיפול לא נתן לה את השינוי בחיים "שאני הבטחתי שאתן לאחר טיפול 1" למרות שברור שלא היתה הבטחה כזו אלא להפך! ויש לי הוכחה לכך. בכל אופן עניתי זאת בכתב למועצה הישראלית לצרכנות ואני לא יודעת מה הם יחליטו. אך שאלתי כאן האם יש עילה לתבוע אישה זאת על הוצאת דיבה? הרי זה יכול להיות נזק לעסק שלי שהיא פנתה ככה למועצה לצרכנות. בייחוד שהיא איננה אומרת את האמת.
תודה רבה,
בברכה,
אילנה.
ייתכן ותקום לך עילת תביעה בלשון הרע, יש לבחון מה בדיוק נכתב בפנייה למועצה לצרכנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר