שלום ..
אני הזמנתי לפני כמה ימים פיצה לאחר שהיא הגיע התקשרתי להתלונן על משהו מסויים..
דיברתי עם בחורה שניסתה להבין מה הבעיה ואז פשוט העבירה את הטלפון לבחור שהוא טען שהוא המנהל של המקום ..
ה"מנהל" פשוט התחיל לקלל אותי קללות גסות מאוד בלי שום סיבה חשוב לציין כי השיחה מוקלטת ושומעים במפורש איך הוא קילל בלי שום סיבה ! אשמח לתשובה מה אפשר לעשות בנידון תודה
פרט את המילים המדוייקות, אך ללא הקקלות גרידא.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר