שלום רב,
יש לי שאלה,
חייגתי למסעדה שהורידה את הכשרות על כך שלא ידעתי על הורדת הכשרות והתקשרתי לכעוס על הפרסום הלקוי של הורדת הכשרות.
מי שענה לי מהמסעדה במהלך השיחה השאיר את הטלפון פתוח ושם אותו בצד...
חייגתי ממכשיר אחר וענו לי והתלוננתי, התווכחנו הרבה והוא טען שפרסם כמו שצריך וזו בעיה שלי שלא נחשפתי לזה.
יש לציין, אני לקוחה קבועה של המקום ומכירה אותו מאז ומץמחד ככשר.
בקיצור סיימנו את השיחה ומכייון שהשיחה הראשונה ששמו בצד את הטלפון לא נותקה, שמעתי את הקללות שקוללתי בתום נשיחה, הכל מוקלט. המון קללות וגידופים מכל הסוגים, גם אמירה של:" אם הייתה כאן הייתי נותן לה סטירה" ועוד קללות נוספות.
שאלתי, האם זה נקרא לשון הרע ויש כאן עילה לתביעה?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר