המיטה שנקנתה בשנת 2015 (אחריות עד ה-28.08.16) ב23.000 התקלפה בקצוות מסביב. אחרי שבועיים של שיחות רבות, שליחת תמונות הקילופים בווטס אפ (לפי דרישת החברה) עם שרות לקוחות הולנדיה שלחו אלי טכנאי שאמר לי שזה מהמקור חיצוני. קילופים מסביב למיטה שבשימוש פחות משנה. התקשרתי לבדוק את המשך הטיפול, קיבלתי תשובה מהפקידה שביום חמישי הם לא עובדים(??) וחיכיתי עוד שבוע לתשובה שאין אחריות על קילופים שהם מגורם חיצוני. אחרי 3 שבועות(!!!) תשובה שלא צפויה מרשת שמפרסמת את עצמה כחברה אמינה ונותנת שרות. החברה עושה מסכנות שמשתלמות לה ואינה מקשיבה ללקוח. הקלטתי את כל השיחות בטלפון .
איני רואה עילה בדיני דיבה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר