עברתי חוויה נוראית עם חנות נעליים "בעצוב אישי" לכלות. הנעליים שקיבלתי באיכות ירודה מאוד, פגומות ואינן נוחות. התלוננתי בחנות ולא קיבלתי מענה (ביקשתי החזר כספי לאחר 7 ימים מקבלת הנעליים ונעניתי בשלילה ובזלזול).
האם פרסום פוסט דיס המלצה בפייסבוק (בין היתר בקבוצות של מתחתנים ומתחתנות) יהווה עילה לתביעה דיבה?
משפט ךתביעות קטנות ולבקש שם לבטל העסקה ולקבל הכסף בחזרה. לגבי פירסום פוסט בפייסבוק - ניתן לפרסם דעה צרכנית מחוויה אישית ובלבד שהפירסום יהיה לא פוגעני מדי אלא מידתי וסביר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר