לפני מספר חודשים עליתי על רכבת חיפה-תל אביב.
כשפקח ביקש את כרטיס הנסיעה הגשתי לו את כרטיס הרב קו. הלה העביר זאת במכשיר שלו ואמר כי הוא לא מזהה שהעברתי את הכרטיס בשער הכניסה למרות שהוא רואה שאכן רכשתי את כרטיס הנסיעה.
הוא קנס אותי פי 3 ממחיר כרטיס הנסיעה.
מקרה זה חזר על עצמו באותו יום בנסיעת חזור עם פקח אחר.
פניתי לשרות הלקוחות של הרכבת והם כ3 חודשים לא ענו לי עד לפני כ4 חודשים שביקשו שאשלח להם את צילום הקנסות ועד עתה לא חזרו אלי.
בנוסף היה מקרה שהבטיחו לי 2 כרטיסי נסיעה בעקבות תקלה שהמכשיר שלהם לא זיהה את כרטיס הסטודנט שלי וגבה ממני סכום רגיל על הלוך-חזור.
אבקש לדעת האם ניתן לתבוע אותם על עוגמת נפש על קנסות השווא שהשיתו עלי בפני נוסעי הרכבת ואם כן, כמה ניתן לתבוע מהם, כלומר האם יש תקדימים לכך
החזרים ופיצוי כלשהו בערכי מיטרד.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר