האם ספק שנכתבה עליו ביקורת באתר שזו מטרתו (למשל, גן אירועים שנכתבה עליו ביקורת באתר מתחתנים ע"י החתן והכלה) יכול להגיש תביעה על השמצה ולשון הרע? בהנחה כמובן, שכל הנכתב הוא נכון.
האם ניתן להימנע מתביעה כזאת אם תוכן הביקורת לא יכלול את עובדות המקרה אלא רק רגשות ותחושות של הלקוח מהשירות (שכן, לא ניתן להתווכח עם רגשות ותחושות)?
מה הדרך הכי טובה לכתוב ביקורת כזו במדיה החברתית בצורה שלא תהיה עילה לתביעה?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
מה הכוונה ללא שמות?
לכל ספק יש דף ייעודי באתר שבו יש ביקורות חיוביות ושליליות.
גם אם לא אכתוב את השם, הביקורת תופיע בדף של הספק וברור שהיא מכוונת אליו. האם זו עילה לתביעה אם אני כותבת משהו בסגנון: "התאכזבתי קשות מהשירות, מהיחס, לא הייתי מרוצה מהמחיר, לא אחזור אליו שוב וכו' "?
זאת יש לזכור כי הנפגע סבור לסבור אחרת וכן להגיש תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר