בעלי לפני כשנה עשה ביטוח אצל סוכנת ביטוח פרטית העובדת יחד עם חברת ביטוח גדולה ומוכרת בארץ. לאחר מספר חודשים בהם בעלי שילם לא מעט כסף עבור הביטוח. הוא החליט לבטלו
התקשרה נציגת שירות טלפוני של אותה חברת ביטוח וניסתה לשכנע את בעלי לא לבטל הביטוח. בעלי התלונן בפני הנציגה על הסוכנת טען כי אינה מקצועית וכי יש לה הרבה מה ללמוד. טען כי דחפה לו כל מיני דברים על מנת לנפח את סכום הפוליסה וכי אינו מרוצה ממנה כסוכנת ביטוח.
בתום השיחה עם הנציגת שירות. הסוכנת ביטוח שכלל לא הייתה חלק מהשיחה האזינה לשיחה המוקלטת וכעת מאיימת לתבוע את בעלי על הוצאת דיבה ולשון הרע כיוון שלטענתה פגע בה מאוד
האם יש עילה לתביעה? והאם זה חוקי שאותה סוכנת האזינה לשיחה פרטית ללא אישור של בעלי
חברות הביטוח מודיעות בדר"כ על הקלטת השיחות הטלפוניות עם נציגי השירות. נראה כי לבעלך יעמדו ההגנות המנויות בחוק איסור לשון הרע. במידה וקיבלתם מכתב התראה כדאי שתפנו ליעוץ פרטני.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין ירוחם אדלר 053-6249801
סליחה. אבל לא הבנתי כלום מתגובתך.
הוא חשוף או לא לתביעה?
והאם זה חוקי שהסוכנת שהינה צד ג' האזינה לשיחה של בעלי עם נציגת שירות?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
בנוסף הסוכנת ביטוח שהינה צד ג' מבקשת מאיתנו לכתוב מכתב התנצלות. ולא תתבע על לשון הרע
זה מותר ולא מדובר בהאזנת סתר. לגבי עילת תביעה, לדעתי אין מכיוון שדברי בעלך היו די מדודים וסבירים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר