השבוע קרה מקרה נורא שבו רוקחת בקופת חולים כללית סירבה למכור לסבתא שלי את התרופה מפאת חוסר מקצועיות בקיומה של התרופה שסבתא שלי משתמשת בה. התרופה מונעת שבץ מוחי ומדללת דם והיא ניתנה לסבתי בעקבות אירוע מוחי שחוותה שבעקבותו אושפזה. התרופה נקראת 'קסרלטו'. היא דיברה אליה בזלזול ואף הרימה את קולה מה שגרם לסבתא שלי לבכות. כשסבתא שלי סיפרה לי מה אירע ניגשתי לבית המרקחת בקופת החולים ודרשתי לדעת מדוע היא שיקרה לסבתא שלי והתייחסה אליה באופן מזלזל- סבתא שלי בשנות ה90 לחייה, היא טענה שאני משקרת ולא אירע דבר, שסבתא שלי מעולם לא הייתה שם, בנוסף הגיע האחראי על המזכירות לבית המרקחת ואיים להזמין לי משטרה משום שיש המולה. הוא כלל לא רצה לשמוע את הצד שלי, קטע אותי בלי סוף, ואמר מספר פעמים שהוא לא מתכוון לטפל בעניין ושזה לא מעניין אותו ואני יכולה לעשות מה שאני רוצה. הוא דיבר אליי בזלזול הוא איים עליי. אחרי כמה דקות הרוקחת פתאום נזכרה בסבתא שלי אך טענה שסבתא שלי כלל לא הביאה לה מרשם - כמובן שזה שקר. לאחר יומיים סבתא שלי הגיעה שוב לקנות את התרופה והרוקחת זיהתה אותה מייד היא הקניטה אותי באוזניה (של סבתי) היא כינתה אותי בשם גנאי בשפה הרוסית, ואיימה שהם החלו הליך משפטי נגדי. כמו כן, היא בהתחלה לא רצתה למכור לסבתא שלי את התרופה שוב! משום שהיא טענה שנותרו לה עוד 3 כדורים... בסופו של דבר היא מכרה אבל התייחסה שוב בזלזול.
מלבד התביעה בגין רשלנות רפואית על הרוקחת האם יש לי עילה גם לתבוע את הרוקחת על לשון הרע? והאם יש לי עילה לתבוע את האחראי האדמניסטרטיבי בעקבות תמיכתו ברוקחת ואיומיים עליי וכמובן הזלזול?
תודה מראש
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר