לפני חודשיים קניתי חדר שינה. הריהוט הגיע, אבל היו בו דפקטים רבים.
ביקשתי מבעל העסק לתקן את הליקויים - הוא אומר שיסודר, וכל פעם שאני מתקשר לחנות המזכירה מוסרת לי שהוא יחזור אליי והוא לא חוזר.
ביום חמישי האחרון הלכתי לחנות והקמתי צעקות על כך שלא חוזרים אליי
ואני כבר חודשיים עם ריהוט פגום. כמובן שכל הלקוחות שהיו בחנות יצאו החוצה.
בעל העסק התעצבן ואיים עליי שאם אני אמשיך לצעוק ולהסיט לקוחות הוא יתבע אותי על לשון הרע או משהו כזה.
אם כל מה שאמרתי הוא אכן אמת , האם הוא עדיין יכול לתבוע אותי ?
אם כן, האם יש משהו שאני יכול לעשות מלהזהיר לקוחות מלקנות אצלו בחנות?
בברכה,
רונן
בחרת בכל זאת להזהיר את הציבור, עליך לדעת כי גם אם תעשה כן במתינות אתה מסתכן בתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
אם הוא לא מתיחס לטלפונים שלי, מותר לי להגיע אליו לחנות(או מחוץ לחנות)
ולהרים את הקול מבלי להביע דעה על העסק?
אני לא אגיד לאנשים לא לקנות אצלו אלא אגיד שאני רוצה את הכסף חזרה \ קיבלתי סחורה פגומה וכו... מותר לי ?
מה אני יכול לעשות במקרה הזה ? (חוץ מלתבוע אותו)
בברכה
רונן
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר