שלום רב, ברצוני להתייעץ לגבי עילה לתביעה.
שלחתי מוצר מוקלקל לחברה הייבואנית בשמה של אימי. לאחר כחודש חודשיים משאמי לא הצליחה לקבל מהם תשובה לגבי המוצר ששלחה, ונענתה פעם אחר פעם כי יחזרו אליה, ללא שחזרו אליה אפילו פעם אחת, התקשרתי אני. בטלפון הבטיחה לי המוקדנית שיחזרו אליי. מאחר וידעתי כי לא יחזרו אליי ביקשתי לדבר עם האחראי. המוקדנית סירבה להעביר אותי ואני סירבתי לנתק אם לא יעבירו אותי לאדם שיוכל לתת מענה.
מפה לשם המוקדנית שאלה אותי אם אני במקרה לא שפויה או מפגרת. השתמוממתי לשמוע שאלה כזו מפיה של נותנת שירות ושאלתי אותה למה היא שואלת והיא ענתה שאני כנראה סתומה אם אני לא מבינה שכדאי לי לרדת מהקו כי היא לא תעביר לי אף אחד.
בהמשך לאחר שעשינו קצת רעש התקשר המנכ"ל עצמו להתנצל ומוצר חדש נשלח באותו יום מאחר ואיבדו את הקודם.
האם יש לי עילה לתביעה בגין לשון הרע?
תודה!
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר