אתמול ביקרתי בסניף הוט מובייל בנתניה כאשר נותר לי לחכות תור אחד לתורי (מספר 402) נכנסה מישהי לאחת הנציגות כשמספר תורה הוא 407.. לאחר שלא הגבתי אבל ראיתי שהיא מתעכבת 20 דקות אצל הנציגה ניגשתי לנציגה ושאלתי אותה למה הם מקבלים אנשים לא לפי התור והלקוחה שהייתה איתה (כנראה מכרה או חבה שלה) התחילה להתנפל עליי ולצעוק עליי שאני מסריחה ושאני אעוף לה מהעיניים והמשיכה לקלל אותי כשאף אחד מהנציגים לא התערב ורק הסתכלו עליי ולבסוף הנציגה חייכה לי ואמרה שכשהיא תתפנה היא תיתן לי שירות. אני סובלת מבעיות נפשיות וקשה לי להתמודד עם רשויות וחברות ובלת ברירה הגעתי אתמו לסניף וחיכיתי שם שעה+ ל3 תורות בסך הכל.. רציתי לדעת עם יש עילה לתביעה נגד הוט על עוגמת הנפש שנגרמה לי אתמול ויצאתי בבושת פנים מהסניף ופשוט בכיתי כל הדרך הביתה ומאז אני בולעת קלונקס אחרי קלונקס בכדי להרגע כי הסיטואציה הזו פשוט רודפת אותי..
אחראית לדיבה שהוציאה לקוחה שנכחה במקום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
אני לא יודעת מי היא הלקוחה רק שהיא מקורבת לנציגה ואף אחד לא התערב מהחברה כשהיא תקפה אותי בברוטליות ואני לא אצליח להסביר במילים מה זה עשה לי בנוסף לכל הקשיים שאני מתמודדת איתם.. בטוח אני לא אדע מי הלקוחה ואיך להשיג אותה כי גם כשביקשתי לדבר עם מנהל מהנציגה שנתנה ל שירות היא התנערה ואמרה שהוא לא נמצא כרגע..
תוכלי לתבוע אותה. כאמור, הוט איננה אחראית במקרה זה לדיבה שאמרה לקוחה אקראית ומזדמנת.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין 053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר