שלום,
סיימתי לעבוד ואישרו לי דמי אבטלה.
עד עכשיו עבדתי כשכירה ובנוסף אני עצמאית בהגדרת עוסק פטור שאינו עונה להגדרת עצמאי על סמך הכנסותיי מעסק זה.
1. במכתב האישור שקיבלתי מפורט שנוכה מהתשלום ביטוח בריאות ע"ס 117 ש"ח.
בנוסף למכתב זה קיבלתי עוד מכתב ובו עליי לשלם עבור החודשים הבאים בכל חודש 175 ש"ח עבור דמי בריאות + ביטוח לאומי.
האם זה אמור להיות כך? מדוע אני צריכה לשלם פעמיים? לא הצלחתי להבין את הנושא דרך ביטוח לאומי
2. מופיע בטבלת הפירוט "ניכוי הכנסות" ע"ס 84.32 ש"ח. מה זה אומר?
3. במידה ויהיו לי הכנסות מהעסק העצמאי בזמן האבטלה, האם ההכנסות האלו ינוכו במלואן מדמי האבטלה שלי או רק חלקן? כיצד ניתן לחשב את גובה הניכוי?
מומלץ לפנות בשאלה לסניף הביטוח הלאומי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד רונן אבניאל 053-7105243
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר