לפני כחודשיים החלטנו לעבור בבית לשרות הוט והם חיברו אותנו מיד (כמובן!!!) ואף טרחו להודיע ליס על כך, כבר ביום ההתחברות היו תקלות בצפייה, 2 מתוך 5 ממירים לא הגיבו והתחלתי לנהל "רומן" עימם דרך הטלפון , לאחר יומייםמ הגיע טכנאי והחליף לי ממיר ולימד אותי אייך לתקן את הממירים הנתקעים (כדי שלא אצטרך לחכות הרבה הרבה הרבה זמן על הקו), אחרי שבועיים בדיוק כשכמעט ולא הצלחנו לראות טלויזיה בתקופה זו, בן זוגי התקשר ליס וביקש שיבואו לחבר אותנו בחזרה (הממירים שלהם עדיין היו בבית), למחרת הודעתי להוט על החזרה שלנו ליס ובבקשה שיבואו לקחת את הציוד שלהם, נאמר לי שרק מנהל יכול לנתק אותי אז שאחכה וייצרו עימי קשר....כמובן אף אחד לא יצר קשר אז התקשרתי אחרי יומיים שוב והתשובה שלהם הייתה עדיין שאחכה ואיין לי מה לדאוג אני כבר לא משלמת להם...הזמן עבר ואף אחד לא התקשר , לפני שבוע שוב יצרתי עימם קשר באיום שאזרוק את הממירים לפח, שוב אמרו לי (אחרי שהעבירו אותי 3 מחלקות) שאני לא משלמת על התקופה הזו כי אני מנותקת ותוך 5 ימים יתאמו איתי הגעה שיבואו לאסוף את הציוד....הללוייה אבל לאחר 4 ימים התקשרו לבן זוגי ואמרו לו שאנחנו עדיין משלמים כי לא הודענו להם על הניתוק...צעקנו ושוב אמרו לנו : "חכו שיצרו קשר".
לסיכום: באמת שהשמטתי פרטים רבים כמו שיחות רבות שלי אליהם, יחס משפיל מעובד שלהם ששמו טים , הבטחות שווא של מנהל בשם דימה שיטפל בי, הבטחות מצד עובדים רבים שיעשו הכל כדי שמנהל יחזור אלי ועוד....האם אני יכולה לתבוע אותם?????? על הכסף שגבו כשלא היינו מחוברים ובנוסף על סיוט? עוגמת נפש???
תודה רבה
גלית
גלית שלום,
במקרים כאלו התביעה היא על סכום קטן אך את יכולה לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות.
אני ממליצה גם לגשת לאתר של משרד התקשורת שם מפורטות דרכי ההתנתקות עם כל חברת תקשורת.
בברכה,
קרן בק פוגל, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר