לפני כ 3 חודשים רכשתי באופיר טורס כרטיסי טיסה לאירופה.
באופיר טורס הציעו לי טיסה באמצעות חברת מאלב שנכון לרגע ההזמנה הציעה את המחיר הזול ביותר.
הטיסה נקבעה לאמצע קיץ 2012 (יש עוד זמן)
שילמתי עבור העיסקה באמצעות כרטיס אשראי ובתשלומים שהאחרון מבינהם ירד ב 2/2/12.
ב 2/2/12 פניתי לאופיר טורס וטענתי שאם יעצרו את התשלום האחרון לפחות יצילו לי חלק מהכסף.
אופיר טורס סירבו ואמרו שהם מקווים שמישהו ירכוש את חברת מאלב והחברה תחזור לפעול.
מהסברים בתקשורת, נאמר שלחברת הנסיעות אין שום אחריות למרות שהתשלום שלי כלקוח בוצע עבור חברת הנסיעות ולא עבור חברת התעופה.
בנוסף, ע"פ פרסום בתקשורת, מדובר בכ 10000 אנשים שנמצאים במצבי.
איפה המדינה ? איפה שלטון החוק? איפה הלחץ הציבורי? איפה האגודה להגנת הצרכן?
מדוע אין לחברות הנסיעות ביטוח שיגן עלינו כצרכנים שלהם מפני מקרים כאלה?
ברר אם לחברת הנסיעות ביטוח מפני מקרים אלו. תברר מה האחריות של חברת הנסיעות. בודאי הם ידעו שהחברת תעופה בדרך לפשיטת רגל. זה לא ביום אחד. למה המשיכו למכור עוד כרטיסים? מתי נודע להם שהחברה בקשיים?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר