שלום, בעלי עובד בקירור עם המון לחות והמכשירים הסוללרים מקבלים קורוזיה ובפעם האחרונה שהיה באורנג הציעו לו את המכשיר שהוא נגד מים, רייזר של חב' מוטורלה, לשמחתו הרבה התחייב לשלם 250 ש"ח במשך 36 חודשים, סכום גבוה מאוד אך בתקווה שיענה לדרישות, נרכש. כעבור חודש פסק לעבוד ובמעבדה מסרו כי המכשיר קיבל קורוזיה ורק החלק האחורי של המכשיר הוא נגד מים. בחוברת שצורפה למכשייר היו סמסמאות שלא נורא אם נשפך קפה או יורד גשם.. אורנג מבקשים 900 ש"ח תשלום על התיקון. איננו מוכנים לשלם ואף רוצים לבטל את העיסקה כי אם המכשיר לא עונה על התנאי נגד מים אין לנו צורך בו כי הוא ימשיך לקבל קורוזיה כל פעם שיבוא במגע ואין לנו צורך בעוד מכשיר שלא עומד במים. אורנג מוכנים לעשות הנחה אך אנו רוצים לבטל עסקה. מה ניתן לעשות
ראשית, תנסי להתעמת מול מי שהציע נגד מים. שנית, ידוע בחברות הסללולריות כי מזהירים בפרוספקטים שלהם מכל קירבה למים עם המכשיר, לכן תנסי לראות איפה מבטיחים מכשיר שעמיד בפני מים. אם כתוב בחוזה שלהם, אתם יכולים לתבוע ביטול עיסקה, ולא תנסי להגיע איתם להסדר נוח.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר