טעות בחשבונית. לקחתי מסלול של 1700 דקות. מתוכן 1400 דקות לכל היעדים ו300 דקות לאורנג. בחשבונית רשומה כהטבה 1100 דקות לכל היעדים מתוך ה 1400. עכשיו בחשבוניות האחרונות חרגתי מן המסלול ובחודש שעבר ראיתי שעברתי במהלך החודש את הכמות של ה 300 דקות לחברת אורנג אולם בחשבונית רשמו כי השתמשתי רק ב 100 דקות שיחה לאורנג. מבירור עם חברת אורנג עולה כי אכן דברתי מעל 300 דקות לחברת אורנג אבל המערכת סופרת ראשית את השיחות לאורנג בתוך ההטבה כביכול של 1100 דקות. התקשרתי למוקד וקיבלו את הטענה שלי ופיצו אותי בזיכוי. אך שוב החודש המקרה חזר בשנית והפעם הם מנסים לשכנע אותי כי ככה זה אני חושב שזה מרמה וזה שוד לאור יום אני מעוניין לתבוע אותם כי לא מעניין מאיפה זה נספר לי אני משלם על מסלול מסויים ובו מגיעים לי 300 דקות שיחה לאורנג. למי אני יכול לפנות בשביל לתבוע? בתודה מראש. 11
אתה מוזמן לפנות למשרדנו טלפונית.
קרן בק פוגל, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר