אני לקוחה של חברת "הוט" חיבורי לחברה נעשה לאחר איום ע"י נציגי מכירות שהגיעו לביתי החדש. הנציגים טענו שאני מחוברת באופן פיראטי לחברה (הדייר הקודם כנראה היה מחובר והם לא ניתקו את החיבור מהקיר ולכן קלטתי מספר מצומצם של תחנות) ואיימו עלי בתביעה במידה ולא אתחבר באופן מיידי לחברה. מכיוון שהופעל עליי לחץ ומכוון שאין לי ידע בתחום התחברתי בלי ברירה (השיקול לא להתחבר נבע ממחסור כספי מכיוון שאני סדונטית השוכרת דירה בת"א...) לחבילה הזולה ביותר. לאחרונה בקשתי להתנתק מהחברה (תקופת ההתחייבות נגמרה), לאחר טרטורים טלפוניים ונסיונות התשה מצד חברת הוט על מנת שלא אתנתק סיפרה לי אחת הנציגות של החברה שבמשך החודשיים האחרונים הועלה מחיר החבילה אותו אני משלמת בכמאה שקלים לחודש- ללא בקשתי, אישורי וידיעתי. האם העלאת מחיר בתום מבצע ללא התראה מראש ע"י החברה הוא מעשה חוקי? האם יש לי זכות וחוק התומך בכך לקבל החזר על הסכום שגבו ממני ללא הודעה? והאם יש דרך לדרוש פיצוי כספי על שיחות הטלפון שנמשכו במשך שעות ארוכות בהמתנה, הרי ברור לכל שבמידה והייתי מבקשת לשדרג את החבילה שלי לא היו מאלצים אותי להמתין זמן כה רב ומנתקים את השיחות "במקרה" מספר פעמים. והאם איום ושידול אזרחים שומרי חוק על שימוש "פירטי" הוא דבר חוקי, הרי זה אינו תפקידי לדאוג שנציגי החברה ינתקו את השקע מהקיר, אין זה תפקידם??
תודה רבה מראש! יעל
יעל שלום,
באופן עקרוני חלה חובה לידע את הצרכן על סיום תקופת המבצע כשבועיים מראש עוד לפני שמעלים את המחיר.
בנוסף, ראוי לציין שאיום מצד כלשהו יכול להוות כפיה או עושק המהווים פגמים בכריתת החוזה ויכולים להביא לידי ביטולו.
באפשרותך לפנות בכתב לחברה, ואם הדבר לא יעזור, ניתן לפנות לעו"ד לקבלת ייעוץ פרטני ומקיף, בנוסף או לחילופין ניתן לפנות למועצה לצרכנות, למועצת הכבלים, למועצה להגנת הצרכן.
וכמובן לבית המשפט (רצוי תביעות קטנות).
• אין בתוכן האמור משום המלצה, חוות דעת משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי; ואין להסתמך על האמור
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר