שלום רב, קניתי מכשיר גלקסי אס 2 ביום שישי 25.11, ונתגלה בו פגם, לא שומעים אותי טוב או פעמיים ובכלל המכשיר איטי. אני רוצה לבטל עסקה, היום הבאתי 29.11 את המכשיר לחנות ואמרו שיבדקו אצל הספק מה הבעיה. אני רוצה לבטל את העסקה.
זה אפשרי?
הדבר אינו פשוט כלל ועיקר. אם שילמת בויזה קשה יותר. מה שכן, תעמדי על כךשתקבלי מכשיר חדש, ולא מכשיר פגום מראש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר