נרכשה עיסקת שירות דרך הטלפון.(רכישת נהיגה טרקטורון שטח עם מדריך), הרוכשת ביום המיועד לרכיבה(למחרת הרכישה)החליטה שהיא לא רוצה להגיע לרכיבה חוייב כרטיס האשראי שלה שאת פרטיו נתנה לצורך הרכישה. הרוכשת ביטלה העיסקה עי הצהרה בחברת האשראי כי לא קיבלה את השירות.
אילו טענות ישנן כנגד ביטול שכזה, הטומן בחובו הפסד ונזק?(חברת האשראי נתנה אישור החזר ומחכה לטענות בית העסק). חברת האשראי ממוקדת בעסקה במסמך חסר.
מה סיבת הביטול? להזכירך בתשלום בטלפון נעשתה עיסקה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר