בוקר טוב.
אני בחברת פלאפון המון שנים בעלת מספר מנויים, יום אחד לאחר שנה וחצי שקניתי מכשיר הלכתי לחברה לתיקון קטן והציאו לי לעבור למסלול חילים עם סיכוי על המכשיר הקודם משהו מאוד טוב, לקחתי, אמרו לי שאני נשארת לשלם על המכשיר הקודם עוד 18 חודשים וזהו, המכשיר והמספר שלי.
בשעה טובה ומוצלחת סיימתי לשלם על המכשיר לפני כמה חודשים,היום אני מקבלת חשבונית אל סכום של כ-100 ש"ח חיוב על מספר חודשים על "דמי אחזקת מנוי" התקשרתי לברר על מה אני משלמת המכשיר סגור,לא פעיל כבר מעל לשנה. אמרו לי שאין מה לעשות ולא ניתן לבטל דבר זה בגלל שיש לי תמספר.
עכשיו תמספר אני לא יכולה לבטל ולהפוך לברזל כי זה מספר שעוד משאירים לו הודעות.
למספר שהביאו לי במסלול החילים היה בעבר של אדם שהפך אותו לברזל ועד היום מתקשרים אלי 2-3 פעמים ביום לבקש אותו כבר מעל לשנה שהוא אצלי.
אשמח מאוד שתעזרו לי!
שיר שלום,
לא נראה לי שיש לך בעיה משפטית אלא בעיה מה לעשות עם המספר. בכל מקרה אני מציעה להפנות את השאלה לפורום צרכנות.
בברכה,
קרן בק פוגל, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר