שלום יש לי בעיה עם אורנג' אז ככה אני מנויי באורנג' קרוב ל-8 שנים בחודש מאי רציתי לנתק את 2 הקווים שברשותי 1 לא פעיל בכלל והשני אשתי משתמשת בו שהחשבונות שלה נעים בין 120-150 ש"ח כולל מכשיר שרק על המכשיר אנו משלמים 79 ש"ח שהתקשרתי לנתק הם אמרו לי שנציג יתקשר אלי וכן כך נציג שימור לקוחות התקשר אלי והציע לי דיל כזה אני משלם 163 ש"ח בחודש ומקבל מכשיר מסוג סמסונג גלקסי + 400 דקות שיחה + 400 sms + חבילת גלישה של 1 ג"ב אמרתי יאללה סבבה מתאים ובצעתי את העסקה ומודעות שאני צריך לשלם 79 ש"ח על המכשיר הישן .אבל מאז אני מקבל חשבונות של 400-500 ש"ח וכל פעם הם משנים את גירסתם יש לי הוכחות של חשבונות ישנים וחשבונות חדשים+ פרטי העסקה .האם אפשר לתבוע אותם על כל החבונות המנופחים ועל עוגמת הנפש והוצאות משפט והוצאות נלוות ?ומה הם הסיכויים להצלחה במשפט כזה לאזרח מין השורה שאין לו את האמצעים מול סוללות עורכי הדין שלהם
תודה
אריק שלום,
המקרה שלך עמוס בפרטים קטנים וקשה להכנס אליהם בפורום זה. עם זאת אני ממליצה לך לפנות למועדוני צרכנות וגם לאתר של משרד התקשורת. אתה תמיד יכול לתבוע את הנזקים שלך בבית המשפט לתביעות קטנות שזה הפורום המתאים בסכומים נמוכים יחסית, והעלות לך היא מזערית. אני ממליצה לקרוא קצת פסקי דין בבית המשפט לתביעות קטנות ולראות לאן הרוח נושבת מבחינת הפסיקה.
בהצלחה,
קרן בק פוגל, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר