חברת אוראנג הפרה את החוזה איתי באופן בוטה ביותר. הם היפרו את הסכם איתי בסכומים של מאות שקלים כל חודש. דיברתי כבר עם אינספור נציגים שהבטיחו ל"חזור" אלי וכמובן שאין קול ואין עונה. הצרכן פשוט מרגיש חסר אונים כלפי השוד החודשי שנעשה בחשבון הבנק שלו. אני אמורה לקבל זיכוי של 48 שקל עבור מכשיר ישן שהוחזר להם ואינני מקבלת אותו. אני אמורה לקבל זיכוי עבור iphone בס"ך 101 ש"ח ואיניני מקבלת אותו. הם ממשיכים לדרוש ביטוח עבור מכשיר ישן שהוחזר, ועבור הטבה בתוכנית ישנה. אלו הן ה"טעויות" בחשבון שלי. ישנן גם "טעויות" בחשבון של הבן שלי. אני מאוד מתוסכלת ורוצה פשוט לגמור את ההתקשרות איתם.
נגה שלום רב,
לצערי אין פתרונות בזק למקרים כאלו, מה גם שהם אינם מצדיקים טיפול משפטי בד"כ.
אני מציעה לפנות לארגוני צרכנות שיסייעו לך וכן לפנות לאתר של משרד התקשורת שיש בו התייחסות ספציפית לסוגים שונים של מחדלים של חברות סלולר.
בהצלחה,
קרן בק פוגל, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר