שלום רב,
חברה שלי, עולה מארה"ב, רכשה אייפון 4 בחברת אורנג'. במעמד המכירה הוצע לה מודם סלולארי ללא תשלום וללא התחייבות. הודגשה לה במועמד המכירה שאין כל תשלום על המודם, וזאת הטבה לרכישת האייפון. לפני שבוע המודם הפסיק לעבוד תקין ולאחר אין סוף שיחות טלפון עם אורנג' ושלוש ביקורים שלא הועילו במרכז שירות היא ביקשה לממש את זכותה להתנתק.
באורנג' הודיעו לה שאין בעיה לנתק אותה אך היא תצטרך לשלם 600 ש"ח על המודם. על טענותיה שזה לא מה שהובטח לה במעמד המכירה נאמר לה מבחר משפטים הזוים החל מ"את בטח לא הבנת נכון" וכלה ב "אולי לא אמרו לך אבל היו צריכים להגיד". בחוזה אכן כתוב שהמודם הוא ב 36 תשלומים ובהתחייבות לתוכנית אך היא לא ראתה את החוזה לפני שחתמה עליו (חתימה דרך פד ישירות למחשב) והחוזה היינו בעברית למרות שתהליך המכירה היה באנגלית.
ניהלתי מספר רב של שיחות מול אורנג' בשמה עם הרבה דרגים והם לא מוכנים לבטל את העסקה. מה אפשר לעשות (מעבר לפניה לגופים צרכנים, שכבר עשיתי)
תודה מראש לעוזרים,
דוד
דוד שלום רב,
תוכל תמיד לפנות להליכים משפטיים, כולל בית משפט לתביעות קטנות אם כי 600 שח זה סכום נמוך אפילו לשם כך. הבעייה היא הוכחה של מה שהוסכם. אם קיימים מסמכים, עליך לשמרם, כן, אתה יכול להקליט את השיחה עם נציגי השירות, ואפילו לבקש מהם את העתק השיחות שקיימת עמם עד היום.
בהצלחה,
קרן בק פוגל, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר