האם מותר לבעל חנות לא לציין את מועד האספקה בהזמנה ולהבטיח רק בעל פה?
מדובר בחנות רהיטים. הובטח לנו לספק את המוצרים תוך 3 שבועות ולא שמנו לב שזה לא מופיע בכתב. התקשרתי מס' פעמים אחרי שהתקופה עברה וכל פעם אומרים לי "אני אתקשר", או "ביום X אם הכל יהיה בסדר". כיצד לפעול?
תודה מראש
אלכסנדרה שלום,
כעיקרון כאשר קיים פרט שלא צויין בכתב בחוזה, ניתן להשלימו לפי כוונת הצדדים ואם לא ניתן להוכיח את הכוונה שהייתה להם לפי אומדן של "זמן סביר" בעסקאות דומות בתחום.
השאלה האם הזמן היה סביר או לא תקבע ע"י ביהמ"ש, במקרה של תביעה/ ביטול העסקה.
ניתן יהיה לתבוע גם הפסדים שנגרמו כתוצאה מההמתנה לשווא וכן פיצוי בגין עגמת הנפש וההמתנה לספק שלא הופיע.
בברכה,
עו"ד אבירם גולדשטיין
• אין בתוכן האמור משום המלצה, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי; ואין להסתמך על האמור, לבחינת העניין באופן מעמיק ומקיף מומלץ לפנות לעו"ד לצורך קבלת ייעוץ משפטי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר