שלום רב,
במהלך חודש דצמבר האחרון ביקשתי להעביר את הקו של אשתי מלקוח פרטי ללקוח עסקי (תוכנית של אלביט מערכות). מכאן החלו הבעיות בחברה: לפתע החלו לחייב אותנו בסכומי עתק, ומסתבר שכלל לא העבירו אותנו בפועל לתוכנית המבוקשת. כל השיחות הוקלטו על ידי ומתועדות כולל מספרי פניות וכדומה.
פניתי עשרות פעמים (לפחות 50 שיחות אם לא יותר) והוטעתי ע"י נציגי השרות וע"י קשרי הלקוחות. ממש מיררו לי את החיים. עד כה, הובטחו לי זיכויים עבור כל הטעויות - אך בפועל אני לא מאמין בכך.
בנוסף, פניתי וביקשתי מסמך מהיועצת המשפטית של החברה המציין את גובה הזיכויים וכדומה - הם הבטיחו שיוציאו והיום התברר שהם לא מעוניינים.
כמו כן, פניתי לקשרי הלקוחות במכתב מסודר עם השתלשלות האירועים - גם כאן התשובה היתה לקונית ולא מספקת.
השאלות הם:
1. האם אני יכול לתבוע על החיובים המיותרים + זמן המתנה למענה נציג + בזבוב זמן יקר שלי + פיצוי על עוגמת הנפש?
2. על איזה חוק אני יכול להסתמך בנושא זה?
3. פניתי גם למשרד התקשורת ולא קיבלתי תשובה על כך.
אשמח לקבל ייעוץ כללי על מה לשים דגש.
בברכה,
ארז
שלום ארז,
1. באפשרותך להגיש תביעה כנגד החברה ולצרף לתביעה את כל המסמכים לרבות מכתבים תמלולי הקלטות וכיו"ב.
2. באפשרותך לתבוע בגין כל העילות והסעדים שציינת.
3. ישנם חוקים רבים הנוגעים לדבר (חוק החוזים, תקשורת, עשיית עושר, נזיקין וכו') ככל שתגיש את התביעה בביהמ"ש לתביעות קטנות, אינך צריך להסתמך על סעיפי חוק ספציפיים. ככל שתפנה לעו"ד הוא כבר ידע כיצד למסמך את תביעתך.
בברכה,
עו"ד אבירם גולדשטיין
• אין בתוכן האמור משום המלצה, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי; ואין להסתמך על האמור, לבחינת העניין באופן מעמיק ומקיף מומלץ לפנות לעו"ד לצורך קבלת ייעוץ משפטי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר