שלום, ביום שישי האחרון (לפני 4 ימים) רשמנו את בתנו לגן ילדים פרטי (800 שח). את הגן ראינו לראשונה בחודש דצמבר ומנהלת הגן רשמה את שמה של בתנו ברשימה ואמרה שנהיה בקשר באפריל על מנת להסדיר את ענין ההרשמה (ולא גבתה מאומה ולא חתמנו על דבר). בסופש האחרון התלבטנו לגבי הגן והחלטנו כי הגן לא מתאים עבור בתנו.בשלושת הימים האחרונים חיפשנו אחר גן חדש על מנת שנוכל לבטל את ההרשמה בגן הנ"ל כמה שיותר מהר. כשהתקשרנו היום לבעלת הגן (בו שילמנו) זו סירבה להחזיר לנו את דמי ההרשמה. התשלום ניתן במזומן וקבלנו קבלה. האם ישנו חוק המגן עלינו? אני יודעת שיש חוק צרכנים חדש אך אני לא בטוחה כי הוא מגן גם על מקרים כמו שלנו? האם נוכל לקבל את דמי הרישום חזרה? דברתי היום עם חברה שסיפרה כי בתה היתה באותו גן לפני שנתיים וגם הם ביטלו הרשמה ולא קבלו חזרה את דמי הרישום. אנא תשובתך במהרה. תודה!
האם בעת הרישום נאמר דבר לגבי דמי הרישום במקרה של ביטול? וכמה ימים מראש ניתן לבטל לקבלת החזר מלא?
בברכה
איריס טרומן, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
לא נאמר דבר. לא לגבי החזר או ביטול או תקופה. היא נתנה עכשיו את התחושה של "נגעת- נסעת". מבחינתה זה לא משנה אם ביטלנו אחרי יום או אחרי 5 חודשים.
תודה! גנית
גנית שלום,
מאחר ודמי הרישום נועדו להבטיח את מקומכם בגן במקום ילד אחר שהגננת היתה יכולה לקבל , היא תטען כי אתם אלה שבעצם הפרתם את ההסכם , שנעשה בעל פה, ולכן דמי הרישום לא יוחזרו. אנו נכנסים כאן לדיני חוזים וכל צד נוטה לפרש את תנאי החוזה כפי ראותו, ואולם , ההגיון העומד מאחורי דמי הרישום הוא הסתמכות הצדדים על מצב מוסכם וכאשר אחד הצדדים מפר הסכמה זו , קיים קנס או סנקציה לתשלום.
בברכה
איריס טרומן, עו"ד
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר