חברת אורנג' העבירה בעלות מספר פלאפון שברשותי ( לקוח פרטי ) לגורם עיסקי ללא ידיעתי ו/או בקשתי , הדבר נודע לי אחרי שניסיתי לשנות את המסלול שלי והנציגה של אורנג' טענה שהמספר טלפון שייך ללקוח אחר , טענתי בפניה שהדבר לא יתכן ויש להם טעות , לאחר בדיקה שלהם , הנציגה חזרה אלי בתום 24 שעות , והודתה בטעותם , התנצלה והחזירה את הקו לבעלותי !
בזמן שהקו לא היה ברשותי נעשו שינויים במסלול שפגעו בי כספית ועד היום אני רץ אחריהם לקבל החזרים! האם יש כאן עילה לתביעה?
יניב שלום,
אכן נראה כי ישנה עילה לתביעה.
בברכה,
עו"ד אבירם גולדשטיין
• אין בתוכן האמור משום המלצה, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי; ואין להסתמך על האמור, לבחינת העניין באופן מעמיק ומקיף מומלץ לפנות לעו"ד לצורך קבלת ייעוץ משפטי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר