שלום
הזמנתי כרטיסי טיסה בטלפון וקיבלתי מייל עם פרטי חשבון לתשלום
לאחר כמה ימים החברה לא רוצה לכרטס לי את הכרטיסים אלא בתוספת של כשש מאות דולר...
בטלפון סיכמו איתי שהמחיר לא יעלה....
מה אני יכול לעשות ?
סכום של כ אלפיים חמש מאות דולר. ..
תודה רבה
קובי שלום,
באפשרותך לתבוע את החברה בביהמ"ש לתביעות קטנות.
- אנא הפנה שאלתך לפורום צרכנות ותביעות קטנות.
בברכה,
עו"ד אבירם גולדשטיין
• אין בתוכן האמור משום המלצה, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי; ואין להסתמך על האמור, לבחינת העניין באופן מעמיק ומקיף מומלץ לפנות לעו"ד לצורך קבלת ייעוץ משפטי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר