שלום,
שמי דני ובתאריך ה3.3 ביקרתי בכנס המשתחררים של צה"ל, שם נרשמתי לפסיכומטרי בחברת קידום.
לפני חתימתי על החוזה נאמר לי על ידי מדריכת קידום אישי, אותה הבחורה ששוחחה עימי על תנאי הקורס והציגה בפניי את חוזה ההרשמה, שבנוסף ל5 אלף השקלים - עלות הקורס, עליי לשלם 150 שקלים - דמי הרשמה, מפני שלא הייתי בטוח ב100% שברצוני להירשם דווקא לקידום (דבר שציינתי בפניה מספר פעמים) שאלתי אותה האם ניתן להתחרט על ההרשמה בהחזר כספי מלא.
המדריכה השיבה שלפני ביצוע החיוב (של 150 השקלים) אקבל טלפון מנציג של קידום שישאל אותי אם אכן ברצוני להירשם סופית לקידום.
ברצוני לציין שנאמר לי שהמקומות בכיתה מוגבלים ושכדאי לי להזדרז ולהירשם במהרה, ומפני שהמועד שרציתי הוא יולי חתמתי על החוזה בכדי לשריין לי מקום בכיתה.
אתמול בתאריך 7.3 התקשרתי לשירות הלקוחות של חברת קידום וביקשתי לבטל את הרשמתי לקורס מסיבות אישיות (חשבתי על כך והחלטתי לא לעשות את הקורס בקידום), נאמר לי שיש צורך לפקסס להם טופס בקשה לביטול, כאשר שאלתי בדבר 150 השקלים נאמר לי שעליי לשלם אותם.
טענתי שנאמר לי שאקבל שיחת טלפון מנציגי קידום על מנת לאשר את תשלום 150 השקלים (דבר שלא קרה), והיום 8.3 שלחתי בקשה לביטול הקורס ביחד עם טענותיי, נאמר לי שיבררו את הדבר עם מדריכת קידום שהחתימה אותי על החוזה.
מפניי שאיני סומך על נציגי השירות ביקשתי לשמוע את תשובתה של המדריכה ישירות אך נענתי בסירוב.
השאלה שלי היא כזאת - האם יש לי זכות לדרוש לשוחח עם המדריכה? ובמקרה של תשובה שלילית מה עליי לעשות?
תודה רבה וסליחה על ה"חפירה" :)
היי דני,
קראנו את תגובתך ונשמח לנסוע לסייע לך ולשוחח איתך באופן אישי על נושא דמי ההרשמה.
במידה ותרצה שנסייע, אנא שלח את פרטייך לכתובת: [email protected]
ונדאג שיצרו איתך קשר בהקדם.
המשך יום נעים
קבוצת קידום - שירות לקוחות
דני שלום,
לשאלתך:
1. אכן באפשרותך לדרוש לשוחח עם המדריכה, אך יתכן ודרישתך תענה בסרוב ולחילופין יתכן ששיחה עם המדריכה לא תעזור.
2. באפשרותך לפנות לחברה בכתב לפרט את העובדות ולדרוש את כספך בחזרה.
3. באפשרותך לתבוע את החברה בביהמ"ש לתביעות קטנות (אני בספק רב אם הדבר משתלם לאור הסכום הנמוך) תוכל לזכות בתביעה ככל שתצליח להוכיח טענותך.
בברכה,
עו"ד אבירם גולדשטיין
• אין בתוכן האמור משום המלצה, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי; ואין להסתמך על האמור, לבחינת העניין באופן מעמיק ומקיף מומלץ לפנות לעו"ד לצורך קבלת ייעוץ משפטי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
קודם כל תודה רבה לך אבירם על התגובה.
תוך כמה זמן קידום מחוייבים להחזיר לי תשובה, והאם יש באפשרותי לדרוש מהם לשמוע את תשובת המדריכה ישירות ממנה?
שוב שלום,
כאמור, הנך רשאי לדרוש לקבל את תשובת המדריכה באופן ישיר, השאר תלוי בחברה.
ככל שאין הסכמה אחרת בינכם, הם אינם חייבים להחזיר לך תשובה כלל.
ואולם נראה שכבר ענו לפנייתך בפורום זה.
בברכה,
עו"ד אבירם גולדשטיין
• אין בתוכן האמור משום המלצה, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי; ואין להסתמך על האמור, לבחינת העניין באופן מעמיק ומקיף מומלץ לפנות לעו"ד לצורך קבלת ייעוץ משפטי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר