התחברתי לשירות של בזק בינלאומי באמצעות הטלפון בתעריף של 74 ש"ח בהתחייבות לשנה. המחיר עלה לאחרונה עקב התיקרות המע"מ. האם לחברה אין התחייבות חוזית להמשיך ולספק את השירות במחיר הראשוני בו הצטרפתי ?
באופן עקרוני מע"מ הינו מס אותו משלם הצרכן למדינה כמו כל מס אחר.
גביית המס מתבצעת באופן בו בעל העסק גובה את המס מהצרכן עבור המדינה ומעביר למדינה את הסכום שגבה.
מכאן שכאשר מתייקר המע"מ חייב כל עסק לגבות עבור המדינה סך גבוה יותר.
מצד שני על בעל עסק להציג כלפי הלקוח את המחיר כולל המע"מ.
לכן במקרה הזה הדבר מאוד תלוי בפרטים שנרשמו בהסכם ההתקשרות.
הסכמי התקשרות מסוג זה בד"כ מסייגים עצמם גם לשינויים בתעריפי המע"מ ואפילו לשינויים בתעריפי החברה.
האמור אינו מהווה ייעוץ משפטי או מסוג כלשהו, לצורך קבלת ייעוץ מקיף ופרטני מומלץ לקבוע פגישה עם עו"ד העוסק בתחום הצרכנות ולהציג בפניו את החוזה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר