אני מנוי של חברת אורנג
המקרה מתחיל למעשה מאז ההתחברות אליהם
אולם את עיקר הרמאויות גיליתי בחודשים האחרונים
אני מנוי של נייד וקווי של אורנג
בחודש מאי השנה החלטתי שאני לא רוצה להמשיך
פניתי לתחנת שרות אבל איש מכירות ממולח הצליח לשכנע אותי להישאר
הוא אמר שהיות ואני לקוח וי איי פי ותיק עם 4 מנויים
הוא משדרג לי המכשיר לאייפון
אני יקבל זיכוי מלא על המכשיר הישן והחדש
כמובן "ששכחו" לזכות אותי אל אף שהיה מצויין בהסכם.
החבילה שעשו לי היתה דקות לכל היעדים, דקות פנים אירגוני וכמובן אס אם אס וזאת בסכום של 300 שח
להפתעתי גיליתי שהשיחות לפנים אירגוני נכללו בדקות הכלליות וכך נוצר מצב שהדקות לכלל היעדים נוצלו במלואן ואף היתה חריגה גדולה וכמובן חיובים מיותרים, למרות שהודעתי להם לא זוכיתי על כך
הבעייה הגדולה היא דווקא בקו הנייח, הקו הנייח הוא משמש לעיסוקי והוא למעשה המשרד
לפני כן זה היה קו של בזק, ועשיתי ניוד לאורנג
הקו ממאי 2009 אני משלם לבזק בגין החזקת קו מינימלי
ואת השאר לאורנג כולל אינטרנט, כך שיוצא שאת התשלום בגין תשתית לאינטרנט אני משלם לאורנג
להפתעתי, גיליתי שהחל מחודש מאי השנה בזק מחייבים אותי גם על תשתית לאינטרנט, בדיקה מולם העלתה כי אורנג הפסיקו להעביר להם התשלום
בדיקה בחשבונית שלאורנג מעלה כי אורנג גובה תשלום עבור תשתית ספק אינטרנט ואף רשום בסוגריים בזק
הודעתי על כך כבר ב-4 לאוקטובר לאורנג אבל אין עם מי לדבר
ישנם עוד דברים שגיליתי בחשבוניות
מה ההצעה שלכם בעניין
מבחינתי ללכת לקרוע להם את הצורה בכל דרך אפשרית
מתי שלום,
מאחר והעניין מורכב מומלץ כי תפנה לעו"ד העוסק בדיני צרכנות.
כמו כן באפשרותך לפנות בתלונה למשרד התקשורת ולמועצה לצרכנות.
בברכה,
אבירם גולדשטיין, עו"ד
איפרגן גולדשטיין, משרד עורכי דין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר