שלום רב,
חברת תקשורת שסיפקה כרטיסי חיוג ולא שיתפה פעולה עם הלקוח (בקשות הגבלת שעות ,פירוט חשבוניות וכו) עקב כך לא שולמו החשבוניות והחברה איימה לנתק. הלקוח הסכים לכך בחפץ לב (בשיחה טלפונית בע"פ) מכיון שהחיובים היו הזויים ולא ניתן היה לעקוב אחרי החשבוניות בהעדר שיתוף פעולה מצד החברה. חברת התקשורת כמובן לא ניתקה והמשיכה לחייב בסכומים מטורפים וכמובן דורשת את הכספים הנ"ל. שאלתי:
האם בקשת ניתוק בע"פ מספיקה? האם אין בעייתיות חמורה בכך שלמרות שהלקוח לא משלם במוצהר חברת התקשורת לא מנתקת מתוך מחשבה שבסוף תצליח לגבות את התשלומים (שיטת מצליח)? חשוב לציין שכרטיסי החיוג הינם סיסמאות בלבד ומרגע שנמסרו למשתמש (במקרה זה מדובר באלפי מתנדבים) אין באפשרותו של אף אחד למנוע שימוש טלפוני ע"י בסיסמאות הנ"ל מחלבד חברת התקשורת בעצמה, כך שהלקוח לא יכל בשום אופן להפסיק את השימוש בהם אלא רק חברת התקשורת .
בתודה מראש על תשובתכם בהקדם!
שלום,
אנא הפנה שאלתך לפורום צרכנות ותביעות קטנות.
בברכה,
אבירם גולדשטיין, עו"ד
איפרגן גולדשטיין, משרד עורכי דין.
• אין בתוכן האמור משום המלצה, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי; ואין להסתמך על האמור, לבחינת העניין באופן מעמיק ומקיף מומלץ לפנות לעו"ד לצורך קבלת ייעוץ משפטי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר