ניידתי את מספרי הטלפון שברשותי לחברת סלולר אחרת וההתנייה במעבר שהחברה החדשה תשלם לי מול אסמכתה את הקנסות מההתנתקות מהחברה הישנה . ביזבזתי שעתיים בסניף חברת הסלולר הישנה על מנת שיחשבו לי את הקנסות מול פקידה ומנהלת שחלמתי אלפי שקים קנס שאותם קיבלתי בזעכוי מהחברה החדשה . החברה הישנה סירבה להציג לי אסמכתא בגין סילוק חובותי אליה למעט קבלה זמנית . אך התעקשתי שיצויין במחשב של החברה הישנה ששילמתי חובותי בניסוח הבא "הובהר ללקוח שהתשלום הנ"ל מכסה את כל התחיובויותיו כלפי חברת הסלולר" . הפלא ופלא לאחר חודשיים הנפיקו לי דרישה לתשלום נוספת בתאנה שהמנהלת והפקידה התרשלו וטעו ואני חייב עוד מספר מאות ש"ח . יצויין שאז וגם עתה אין לי כל פירוט על הסכומים ששילמתי והם מסרבים ולא נתנו אישור בכתב על סילוק חובותיי כלפיהם מעבר לאותה הערה במחשב שלהם . הם מטרידים אותי ומאיימים בתביעה. האם עלי להגיש תביעה נגדית על דרישתם בחוסר תום לב לגבות מימני סכומים מיותרים ועל ביזבוז הזמן שביליתי בפגישות עימם על מנת להסדיר את העניין? והאם יש צדק בדרישתם לתשלום לאחר שהם ציינו במחשב שאני לא חייב כסף !
אורלי שלום,
מהפרטים שמסרת לא עולה תמונה מספיק ברורה של העובדות בעניינך.
רצוי לפנות אל החברה בכתב בדואר רשום ולגולל בפניהם את כל עובדות המקרה.
במכתב תדרשי לקבל הסברים על סיבת החיובים הנוספים.
במידה והעניין לא יוסדר יהיה באפשרותך לפנות לבית משפט לתביעות קטנות ואולם רצוי לעשות זאת רק לאחר בדיקת העובדות לאשורן.
בכל אופן רצוי שתפני לעורך דין הבקיא בתחום לצורך קבלת ייעוץ משפטי מקיף ומלא בעניין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר