שלום רב,
לפני 6 חודשים רכשתי באורנג', שאני לקוחה נאמנה שלה למעלה מ-10 שנים וברשותי 4 קווים, אייפון.
כעבור חודשיים נתקע מסך האייפון על מסך מסויים ונשלח ע"י אורנג' למעבדה שליהם. קיבלתי מהם תשובה כולל דוח מעבדה כי מדובר ב-TOTAL LOST עקב נזקי לחות ומים. אמרתי לנציגי אורנג' כי הדבר בלתי אפשרי שכן אני אדם בוגר השומר על המכשיר. שלחתי המכשיר לאפל בארה"ב באופן פרטי ושם לאחר בדיקה התברר כי יש תקלת יצרן (אלקטרונית). יש לי דוח כתוב מאפל. הם החליפו לי המכשיר מיידית במכשיר חדש.
כיצד עלי לנהוג? לכתוב מכתב לאורנג ובו דרישתי לפיצוי? לפנות לתביעות קטנות? משהו אחר?
תודה
רווית
רוית שלום,
את בהחלט מציגה נכון את האפשרויות:
תשלחי מכתב דרישה לפיצוי - במיוחד כשמדובר בלקוחה ותיקה וכזו שרכשה 4 מכשירי אייפון ואם לא יעזור תגישי תביעה לביהמ"ש לתביעות קטנות, בעצמך או בסיוע עו"ד בהכנת התביעה.
בברכה ובהצלחה,
דניאל כהן, עו"ד
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר