כמעט כל יום בחודש האחרון אני מקבל טלפונים ממחלקת מכירות של חברת יס. אינני רוצה לעבור לחברת הלויין יס וביקשתי עשרות פעמים שיפסיקו להתקשר והנציג ענה שמורידים אותי מרשימת התפוצה אך לא עשה כלום.
כשביקשתי לדבר עם האחרית היא ענתה לי שאין באפשרותה להוריד אותי והנציגים אמרו לי שהם מורידים אותי רק כדי לא להתעמת איתי.. נמאס לי (ואני מאמין שעוד למאות אנשים) לקבל את הטלפונים האלה. יש מה לעשות בנדון?
דודי שלום,
בהחלט יש מה לעשות: תתחיל במשלוח פקס על ידך או ע"י עו"ד (ומומלץ גם בדואר רשום) המתריע בפניהם שהמשך פניות טלפוניות יאלץ אותך לתבוע אותם בגין מטרד תבקש פקס של מנהל אחראי ושלח אליו. בפקס תפרט גם את התאריכים והפניות הרבות והמטרידות אליך.
בהנחה וזה לא יפסק תוכל גם לתבוע אותם בפועל בגין מטרד זה.
בברכה,
דניאל כהן, עו"ד
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר