הזמנתי מכשיר IPL מהחנות הרשמית של המוצר, המכשיר עלה כ-449$. באתר כתוב שיש על המכשיר שנה אחריות. המכשיר ברשותי כ-5 חודשים ובשבוע האחרון התחיל לעשות לי בעיות, יצרתי קשר עם חברת בראון, השלוחה האמריקאית מסרבת לטפל בי כי אני לא משם (לא הייתה שום מילה על זה באתר של אמזון). החברה הישראלית מסרבת לטפל בי כי הם לא מוכרים את המכשיר בארץ. לאמזון לא אכפת.
לקחת כסף ולשלוח לארץ לא הייתה להם שום בעיה.
ניסיתי לפנות למועצת הצרכנות אבל בגלל שהפנייה גלובלית הם אומרים שאין להם מה לעשות עם זה.
מה אני יכולה לעשות??
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר