לפני יומיים מסרתי פרטי אשראי לסוכנת נסיעות ורכשתי חבילה לסלובניה.מס' שעות לאחר מכן ראיתי שחלק מהפרטים שהיא מסרה לי אינם נכונים כמו למשל שאין מיני בר במלון כפי שהיא התחייבה. כעת איני סומכת עליה ושאלתי היא האם אני יכולה על סמך זה לבטל את כל העיסקה וכיצד?
שרה שלום רב
על פי חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981
ביכולתך לבקש ממשרד הנסיעות לבטול עסקה על פי סעיף 13 ד':
1.בעל פה - בטלפון או בהודעה בע"פ במקום העסק.
2.בכתב בדואר רשום, או בדואר אלקטרוני או בפקס.
בהודעת הביטול על הצרכן לפרט את שמו, מספר תעודת הזהות שלו ואם נמסרה הודעת הביטול בע"פ פרט מזהה נוסף שהוסכם עליו בעת ההתקשרות.
לא ציינת האם העסקה הינה בתשלומים, והינה בגדר עסקה מתמשכת. אולם ככלל,אם מדובר בהטעיה לגבי סוג השירות אזי קיים איסור מפורש להטעות צרכן בכל עניין מהותי בעיסקה.
בברכה רבה,
דרורית מלינרסקי , משרד עורכי דין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
ברצוני להבהיר כח מקור נוסף לביטול העיסקה הינו חוק החוזים(חלק כללי)תשל"ג-1973
על פיו מי שהתקשר בחוזה עקב טעות שהוא תוצאת הטעיה שהטעהו הצד השני או אחר מטעמו רשאי לבטל את החוזה; לעניין זה הטעיה לרבות אי גילויין של עובדות אשר לפי דין לפי נוהג או לפי הנסיבות היה על הצד השני לגלותן.
בברכה,
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר