שלום,
לפני כמה שנים (6 וחצי, ליתר דיוק) ביצעתי הזמנה של מוצרי עיצוב לבית (קרמיקות, דלתות, כלים סניטריים וכו'). לפני המשלוח של המוצרים ביקשתי שיבטלו את הכיורים שהזמנתי ושלא יספקו לי אותם (מצאתי כיורים בחנות אחרת). ואכן לא סופקו לי הכיורים.
אחר כמה שנים, שמתי לב ששילמתי על הכיורים אבל הם לא סופקו. מדובר בסכום כולל של כ-1400₪.
התקשרתי לחנות, שלחתי להם את החשבוניות והקבלות שיש אצלי המוכיחות ששילמתי על הכיורים, וביקשתי החזר.
הם חזרו אליי טלפונית ואמרו לי שהעו"ד שלהם אמר שאם אין לי אסמכתא המוכיחה שביטלתי את הכיורים מההזמנה, אין להם אפשרות להחזיר לי את כספי.
האם נכון הדבר? האם אין על החנות להוכיח שהמוצרים כן סופקו כל עוד אני מציג הוכחה ששילמתי?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר