שלום רב,
קרה לי מקרה בו הזמנתי חבילה מחו"ל בשווי 500 ש"ח שילמתי עליה מכס, החבילה לא הגיעה לאחר כמה ימים ופניתי לדואר לבירור אודות מיקום החבילה. הדואר בדק ואמר לי שהחבילה אבדה ושהוא ממליץ לי לפנות למוכר שיתבע את הדואר לקבלת פיצוי.
פניתי למוכר והוא לא הסכים כיוון שהסטטוס מעקב עדין היה "ממתין להמשך מיון" והוא ביקש שאחכה 60 יום בשביל לפתוח תביעה. ניסיתי להסביר לאתר הדואר אמר לי שהחבילה אבדה ושאני מעוניין להתחיל את התהליך כבר עכשיו. בינתיים כבר רכשתי את אותו מוצר בארץ מכיוון שכבר הייתי צריך אותו דחוף.
פתחתי פניה אצל מבקר המדינה על השירות הנוראי והלא מקצועי שקיבלתי מהדואר.
לאחר שמשרד מבקר המדינה התערב החבילה הגיעה והדואר התנצל בפני מבקר המדינה על זה שהם אמרו שהחבילה אבדה מבלי שהם ערכו בדיקה יסודית.
עכשיו אני תקוע עם מכשיר סלולרי בשווי 500 ש"ח בגלל טעות של הדואר (שהדואר גם הודה בה).
אני מעוניין לדעת האם זו עילה לתביעה
תודה מראש
ינאי
מה גם שקיבלת את החבילה ואתה יכול למכור את הטלפון אז אין לך מה לטעון.
הם יטענו שטעות אחת מתוך מיליון חבילות זה נורמלי.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר