לפני כשנתיים רכשתי מסלקום 2 מכשירים אחד פרטי ואחד על שם העסק, לפני כחדשיים ניתקו לי את השיחות היוצאות עקב חוב שלא יכלתי לשלם כיוון שאינני עובד והיום הוסיפו וניתקו גם שיחות נכנסות, התקשרתי ואמרתי להם שרק בחודש הבא אוכל לשלם חלק מהחוב אך הם סרבו לחבר שוב אפיללו את השיחות הנכנסות.
כעת נשארתי ללא מכשירים עובדים ובלי יכולת לנצל את התוכנית של דקות חינם בסלקום למרות שאת החשבוניות האלו אצתרך לשלם, שאלתי מה אני יכול לעשות הרי כדי לצאת מהם ביקשו כ 4800ש"ח (סכום לא הגיוני)
אבי שלום,
הכל תלוי בהסכם עליו חתמת עם החברה, בשל העובדה שאיני מכיר את תנאי ההסכם לא אוכל לסייע לך רבות בעניין.
כעיקרון דיני החוזים בישראל קובעים שבמצב בו צד לחוזה מפר את החוזה באופן יסודי, מוקנית לצד הנפגע מההפרה זכות לבטל את החוזה.
בהתאם לפנייתך הנני סבור כי אי תשלום החשבון מהווה הפרה יסודית של החוזה מצידך (אני סבור שהחברה לא התחייבה כלפיך למתן שירותי תקשורת בחינם). לאור זאת סביר שלחברה מותר לנתק אותך.
ואולם שוב, יש לבחון את חוזה ההתקשרות סביר כי תנאיו מפרטים את זכויות וחובות הצדדים במצבים מעין אלו.
למידע נוסף וברור העניין באופן מעמיק, רצוי לפנות לעו"ד לצורך קבלת ייעוץ משפטי פרטני וספציפי בעניינך.
בברכה,
אבירם גולדשטיין, עו"ד
איפרגן גולדשטיין, משרד עורכי דין.
• אין בתוכן האמור משום המלצה, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי; ואין להסתמך על
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר