שלום רב,
אמא שלי ניידה את מנוי שלה לאחר שסיכמה עם סוכן מכירות שבמסגרת מסלול תשלם תשלום חודשי בסך 69 ש"ח לכל מנוי. כלומר, המנוי שנוייד מחברת X ומנוי של אחותי שהיה קיים בחברת הסלולאר המדוברת אבל במסלול אחר כך שבעקבות הניוד ישלמו כל אחד תשלום חודשי קבוע של 69 ש"ח ע"פ תנאי התוכנית.
בפועל, לאחר הניוד עודכן מסלול שהובטח לאמא שלי אבל בתשלום חודשי גבוה יותר כי המסלול של אחותי לא שונה בכלל, כלומר המנוי נשאר בסלול הישן.
לטענת חברת הסלולאר אין שיחה מוקלטת , אבל ישנו החוזה עליו חתומה אימי שבו מצויין מהם תנאי המסלול כאשר העלות שונה עבור כל מספר המנויים בתוכנית ללקוח (עבור 2 מנויים עלות מוזלת ממנוי 1).
בחלקו העליון של החוזה קיים מספר הפלאפון של אימי ואין מסמך עבור המנוי של אחותי.
האם מדובר בחיוב שגוי? קיבלתי תשובה כי אין מקום לזיכוי כיוון שלא הוכחתי את טענותיי.
תודה מראש
ליהי שלום,
ראשית כל, אמליץ לך להקליט את השיחות, כל עוד את יכולה, עם נציגי חברות הסלולר. מניסיון, ישנם טעויות רבות. בנוסף, הצטיידי במספר אישור של הפנייה.
בנושא זה, במקרה בו סיכמתם סכום מסוים וחויבתם בסכום גבוה, אזי יש לזכות אתכם. ככל ותגיעו לדיון בבית המשפט, חברת הסלולר תצטרך להמציא ראיות לפיהם הייתה הסכמה לחייב אתכם בסכום הגבוה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר