התקשרו אלי מסלקום והציעו לי מסלול ב50 שח לחודש ואמרו שעד שאני לא אתנייד בפועל לא יגבו מחשבוני כסף שלחו לי לבית 6 כרטיסי סים לאחר כחודש עדיין לא התניידתי לסלקום והתקשרו אלי ואמרו לי אם אתה לא רוצה להתנייד תחזיר תכרטיסי סים למרכז השירות לאחר מספר ימים הלכתי למרכז השירות שם גיליתי שמחייבים אותי על 2 כרטיסי סים אורחים בסך 120 שקל החזרתי להם את הכרטיסים
ולאחר חודש ממשיכים לשלוח לי חיובים
האם אני יכול לדרוש עוד כסף חוץ מהחיובים שנלקחים ממני בעבור כלום?
איך אוכל להוכיח מה שאמרו לי בטלפון?
לירן שלום רב,
במידה ואכן חברת הסלולר גבתה ממך כספים שלא כדין, בניגוד להסכמתך, הרי שהייתי מציע לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות ולהגיש תביעה כנגד אותה חברת סלולר.
לאור העובדה כי הנני יוצא מנקודת הנחה שמדובר בסכומים נמוכים, הייתי פונה אליהם בפנייה טלפונית ושוטח את טענותי, בדרישה לקבלת החזר, בטרם פנייה להליכים משפטיים.
במידה ותזכה לתביעה תהיה זכאי להוצאות משפט. כמו כן, אתה יכול לתבוע סעד של "עוגמת נפש".
בנושא ההוכחות, עקרון ידוע בדיני המשפט היא כי על התובע להוכיח את טענותיו. יש לבחון על אילו מסמכים חתמת ועל מה הסכמת, לאור העובדה כי הגבייה נעשית ע"י חברת הסלולר, יצטרכו חברת הסלולר להראת על בסיס מה מתבצעת הגבייה.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עו"ד ורו"ח גלעד פינקלשטיין 053-6247704
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר